Собеседование на английском: Специалист центра телефонной поддержки – должностные обязанности

Сайт Деловой английский www.delo-angl.ru

CALL CENTER SUPPORT AGENT — I am currently employed as a call center support agent for the Wittax Company, a large producer and supplier of information and communication services, with headquarters in San Antonio, Texas. The company’s customers are supported by a comprehensive range of technical services from a call center where support agents provide assistance to those customers who have difficulty in installing, configuring, or using Wittax equipment. My job requires a strong commitment to customer service, a background in computer technology and computerized systems and detailed knowledge of and experience in tape drives and CD-recordable technology.

СПЕЦИАЛИСТ ЦЕНТРА ТЕЛЕФОННОЙ ПОДДЕРЖКИ. В настоящее время я работаю специалистом центра телефон

...
Остальная часть документа закрыта!
Чтобы получить полный доступ к закрытому разделу сайта, пожалуйста,

Зарегистрируйтесь  или  Войдите

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован.

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>